perjantaina, helmikuuta 11, 2005

Hyvin menee mutta niin meneekin

"Haloo, kuuluttamossa. Kuuluttaja puhelimessa."

"Juhana Perseentervaaja Sonerasta tässä, onko hetki aikaa?"

"No..."

"Aivan valtavan hieno päivä. Mitäs muuten pidät minun nimestä? Olen taatusti Suomen ainoa Perseentervaaja."

"Tuota..."

"Oletko muuten sattunut huomaamaan, että meillä on runkoverkko alhaalla ja kaikki meidän internet-yhteydet ovat poikki?"

"Itse asiassa olen huomannut."

"Niin, sinullahan oli tämä DDR-liittymä. Oletkos ollut tyytyväinen siihen. Nopeus, siihen tottuu niin nopeasti vai mitä."

"Olen koko aamupäivän yrittänyt soittaa teidän asiakaspalveluun."

"Niin, aivan. Mitäs muuten pidät meidän asiakaspalvelusta? Eikö olekin miellyttävää palvelua? Mukavia ihmisiä meillä täällä Soneralla."

"En kyllä päässyt sinne läpi. Välillä pääsin jonoon, mutta sitten taas putosin pois."

"Niin, tosiaan. Ja parastahan siinä on se, että se on ihan ilmaista. Muilla operaattoreilla maksaa, mutta meillä ei."

"No minusta kyllä parasta olisi ollut, jos olisin päässyt läpi."

"Aivan, huomasitkos muuten, että tuossa vuodenvaihteen jälkeen nostimme nopeuksia ja laskimme hintoja."

"No siitäkin on pitänyt soittaa, kun ei se nopeus minun mielestäni ole mihinkään noussut, vaikka laskussa niin väitetään."

"Siitähän voi sitten vaikka soittaa asiakaspalveluun. Se on ilmaista. Siellä kyllä palvellaan ja ovat niin mukavia ihmisiä siellä."

"No kun en ole koko aamuna päässyt sinne puhelimellakaan ja nytkään en voi soittaa, kun puhun sinun kanssasi. Minusta kyllä parempi asiakaspalvelu olisi sellainen, jossa ei tarvitsisi jonottaa koko päivää."

"Meidän asiakkaamme eivät arvostaisi sitä."

"Miten niin? Minä ainakin arvostaisin ja olen teidän asiakkaanne ainakin toistaiseksi."

"Mietipä tarkemmin. Mitäpä iloa siitä ilmaisesta jonotuksesta olisi, jos ei tarvitsisi jonottaa."

"Niin no..."

"Huomasitkos muuten, että meillä oli aika muikea tuo viime tilikauden tulos. Voittoa yli kaksi miljardia. Tänään julkistettiin."

"Huomasin. Huomasin senkin, että annatte kenkää parille tuhannelle työntekijällenne. Tänään julkistettiin."

"Ja ilmainen asiakaspalvelunumero, aika hienoa vai mitä."

"Jaha, mutta nyt pitää lopetella, kun pitää soittaa sinne asiakaspalveluun."

"Aivan, aivan. Semmoista tässä ihan lopuksi kertoisin, että se syy miksi sinulle itse asiassa soitin. Tiedätkös mitä?"

"No mitä?"

"Tämä oli sinulle ihan ilmainen tämä puhelu."

2 Comments:

At 01:30, Blogger Vt said...

Rakastan vatsaani.

 
At 10:05, Blogger Kuuluttaja said...

Nykyään kyllä peppu on enemmän muodissa.

 

Lähetä kommentti

<< Home