sunnuntaina, lokakuuta 30, 2005

Pois Top-listalta

Uusi blogilistan etusivu on erinomainen uudistus ja nostaa koko ajan uusia tuoreita blogeja nähtäväksi. Minäkin jouduin eilen roikkumaan monta 15-minuuttista peräjälkeen blogilistan etusivun ykkösenä.

Osoittakseni, että vähät välitän listamenestyksestä, olen päättänyt poistua Top-listalta.

EDIT 10:57: No niin, eiköhän tämä tosiaankin osoittanut kaikille, että haistatan paskat kaiken maailman listoille ja niillä menestymiselle, joten voin rauhassa palata takaisin.

4 Comments:

At 12:18, Blogger Janne Toivoniemi said...

Eikös tuntunutkin hyvältä? Sai kerrankin huijata kaikkia oikein olan takaa. Samalla sai todistaa aukottomasti teorian, jonka mukaan suomalaiset bloggaajat ottavat ihan liian tosissaan kaiken maailman listat sun muut sen sellaiset.

Ja mitä taas uuteen listaan tulee, niin hemmetin hyvä lisä. En kai minä nyt näin hyvää tilaisuutta saada uusia lukijoita jätä väliin ...

 
At 12:31, Blogger Kuuluttaja said...

Kyllä tuntui. Yhdeksän minuutin ajan olin vapaa kuin taivaan lintu. Sitten protestanttinen etiikka tunki esiin ja ymmärsin velvollisuuteni.

 
At 13:12, Anonymous Anonyymi said...

Minä taputan teitä molempia selkään, taidanpa käydä kommentoimassa Schizollekin mikäli naurultani kykenen...

 
At 14:23, Blogger Jari Sedergren said...

Tekisin saman, jos uskaltaisin. Rohkea veto Kuuluttajalta. Poistua nyt hermeettisestä tilanteesta sinne - out there!, missä pitää olla varovainen. Mutta kuten sanoivat Blogi=Sanomissa olen riippuvainen silmämunistani aina niistä top- yms. listoista, joissa olen ykkönen. Tämän vuoksi minun on vaikea kulkea Kodin Anttilan ohitse. Pietro Mennea on aina paras pikajuoksija. Unabomber hetkeksi hämäsi. Osmondsin Yo-Yo oli ykkönen vuonna 1971. Tai vielä parempi: "Disco Ducks", jonka Kuuluttaja aina muistaa esitellä: "Seuraavana laulu- ja soitinyhtye Rick Dees & his Cast of Idiots esittää hittikappaleensa Disco Ducks!"

 

Lähetä kommentti

<< Home